Resdag.

Idag är det dags att lämna Katrineholm, men inte utan Andrea förstås! Henne tar jag med mig till Hälsinglands djupa skogar för ytterligare några dagars ledighet innan vi åker sista biten upp till Östersund och därmed tillbaka till vardagen.

Det har varit en fantastisk ledighet både över jul och nyår och i och med den lilla trippen hit ner under nyår har jag hunnit med att träffa de allra flesta jag har velat träffa. Nyår var himla roligt med nya människor och först nu börjar väl kroppen vara helt återställd. Som det ska vara!

Ikväll väntar tacos på oss när vi kommer hem, hoppas bara tågen går lite på ett ungefär som de ska i alla fall!

God fortsättning på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0