Tacomys.

Tacofredaaaag, första på evigheter. X-factor imponerar väl inte jättemycket, jag har inte riktigt fastnat för det programmet. Men det är ju ett fredagsbevis ändå. Och som alla andra fredagar kommer lördagen efteråt, men imorgon är det inte vilken lördag som helst, det är första-december-premiär-av-julkalendern-och-första-luckan-i-kalendern-lördag!! Ohyes som jag väntat, spänd inför Greveholms återkomst!

Snyggaste bilden på kvällens tacobrudar, men såhär party är vi inte ikväll tack och lov, flanellskjorta på!


Kommentarer
Postat av: Marie

Här längtar vi också! Ska mysa i morgonbitti med eld i kaminen å fika till kalendern!

2012-11-30 @ 21:06:52
Postat av: Jennifer

Det tycker jag ni gör helt rätt i, mys lite vid brasan åt mig med!

2012-11-30 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0