För den här gången.

Tentan är gjord men kanske inte över, dock skönt att det är över för den här gången. Känner mig inte helt säker på att jag klarade mig, men vill ändå räkna med det på något sätt, så länge det finns liv finns det hopp säger man väl. Lunch på stan väntar med de andra välkämpande tentabrudarna, traditioner är till för att hållas! Nu är det ledigt i fem hela dagar och det känns fantastiskt skönt! Jag och Jonas åker till Gäddede i eftermiddag och firar våra fem år, så mysigt ska det bli! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till er. Hoppas ni får en fin helg! =)

2012-11-07 @ 08:44:56
Postat av: Jennifer

Tack så mycket! :) hoppas allt är bra med er, gosa lite på storgrabben från faster! :)

2012-11-07 @ 14:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0