Sen kväll & tidig morgon.

Efter en grymt trevlig kväll igår med Sara, Jannice, Frida, Andrea och Emma ställde jag klockan på halv sju imorse. Jag och Jonas kom iväg mot Gäddede vid halv åtta, så nu har jag hunnit mysa med Sambo, varit ut och sprungit och träffat lite stuggrannar. Det är lite grått och tråkigt väder, men regnet gjorde sitt för mina schletna ben när jag var ut och sprang. Mycket syre i luften tog jag tacksamt emot då! Eftersom vi enbart har en badtunna här fick mamma hjälpa mig att duscha med hink, det var lite kallt ute i sex plusgrader kan jag säga, men nu är jag ren, varm och nöjd! Mer mys med Sambo ägnar jag mig åt nu, inte det sämsta!

image description

Bjuder på en bild från ett himla vårigt Mon, eller hur vad det nu? Nåja, lite vitsippor finns det mellan snödrivorna i alla fall, så jag nöjer mig gott och väl med dem!

Puss på er och hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0