Stockholmshelg.

Efter en kämpig tentavecka med plugg 24/7 och efter en tenta som faktiskt kändes väldigt bra idag tog flyget mig och Jonas ner till huvudstaden. Mamma och pappa bilade ner lite tidigare idag, så nu är vi hemma i lägenheten farbror Leif har på söder efter en riktigt god middag på någon restaurang bortöver gatorna. Nu är jag helt fantastiskt mätt och ännu mer fantastiskt trött. Örat har snart tryckutjämnat helt så förhoppningsvis kan jag få njuta fullt ut av Il Divos konsert imorgon. Det är alltså min födelsedag som firas den här helgen, några veckor i efterhand. Jag och mamma har länge sagt att Il Divo vore något att få se live och nu ska det äntligen bli av. Imorgon blir det en shoppingrunda först, jag behöver ungefär allt nytt. Skor, jacka, väska, byxor, you name it. Hoppas jag hittar lite diverse :) Nu vankas det dusch, sen är det nattisdags!

Puss och kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0