Så gott som medvetslös.

Uäääh, mår som en uppkräkt hårboll för tillfället.. Det blev alldeles för lång tid mellan lunch och middag då gympasset verkligen dödade mig, mer löpning än på länge knäckte mig totalt. På vägen hem trodde jag att jag skulle ramla ihop så jag ringde Jonas så han skulle höra att jag inte tuppade av, men jag orkade inte hålla handen vid örat så det gick inte heller. Jag gick mot röd gubbe utan att tänka på att det inte var ett vanligt övergångsställe, tog dubbelt så lång tid på mig att komma upp för backen och glömde värma middagen. Nu har jag i alla fall fyllt på kroppen med den kalla maten så jag hoppas jag kvicknar till snart, huuua.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0