Näst sista.

Näst sista dagen på jobbet för denna sommar, weeooooweeeooo! Så sjukt skönt, kan knappt bärga mig. Andreas mamma är i stan nu så ikväll blir det lite käk tillsammans med dem, sen måste jag packa litegrann eftersom jag och Jonas åker till Sundsvall på fredag när jag jobbat klart. Känner verkligen att jag saknar Åstön nu, hela sommaren (som aldrig kom) har gått och jag har inte varit där en enda gång. Förskräckligt!

Min största fundering just nu är om jag ska våga välja att åka Zipline när vi är i Åre på kick-off med jobbet i slutet på september. Jag är ju inte höjdrädd egentligen, men hur känns det när man väl står där? Det är frågan, hmmm.. Bilden lånad här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0