Det är över nu.

Statistiktentan är gjord och jag vill inte ha några spekulationer kring den, det är bara så fantastisk skönt att den är gjord. Nu blir det en nervös väntan tills resultatet kommer. I samband med den där skiten då en förmodligen alldeles onödigt stor prestationsångest plågat mig har några personer verkligen hjälpt mig att inte känna mig värdelös. Och pappa dealade till exempel med mig igår att för varje poäng jag missar godkänt får jag 1000 spänn, för att vända lite på att det är ett misslyckande att kugga en tenta. Så har jag nu missat hoppas jag att det är med några poäng, så får pappa bita sig lite i tungan med ;) Nej skämt å sido, tack mamma och pappa för att ni alltid tror på mig och hejar på mig, tack Emelie för att det varit helt fantastiskt skoj att plugga och umgås så mycket med dig, tack Andrea för ditt eviga stöd i denna sablans kurs och tack Jonas för att du tycker om mig fast mitt sviktande humör på grund av nervositet alltid går ut över dig. Ni är bäst allihopa!

Det finns bara en illustration kvar att tolka idag nu efter alla tentatolkningar, och det är bilden nedan: Det är långt till Lysekil, men med 100% säkerhet kommer helgen blir helt fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0