Hard work work.

Dagen började ju inte särskilt bra. Eftersom jag jobbar så sällan på Akademibokhandeln har jag ingen egen nyckel eller så, och jag kan heller inga koder. Jag tar mig alltså inte in i butiken och kan inte under några som helst omständigheter öppna på egen hand. Imorse när jag som vanligt knackade på vår personalingång kom ingen och öppnade och jag gissade att min kollega var ute i butiken och därför inte hörde mina knackningar. Klockan tio gick jag helt enkelt runt till den vanliga ingången och finner butiken mörk och låst. Ett missförstånd hade gjort att hon jag skulle jobba med trodde att hon skulle börja jobba halv elva istället för tio. Så i tjugo minuter fick jag stå och ta emot kunder som kom neråkandes i rulltrappan och förklara läget. Halv elva var vi någorlunda fit fot fight och resten av dagen har bara glada kunder hälsat på, och tur var väl det! Nu är det kväll, gött!


Puss och kram och nyp i röven, och ha en fin kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0