Så mycket att avhandla.

Tänket kika in en sista gång för idag och säga hej. Har varit ute på en himla skön promenad med Emma och Andrea men har som vanligt mer ont i käkarna än i nån annan del av kroppen när det blir dåligt med umgänge i några dagar och ALLT ska hinna avhandlas på en liten fnuttig promenad. Det är inte det enklaste kan jag lova, men vi täckte nog in det mest väsentliga. Sen hamnade jag en stund i Andrea och Andreas soffa där vi kikade på åtta hos stjärnorna och lite av hockeyn. Med tanke på Norgeskandalen är det nog rätt smart av Sverige att vinna ikväll.

Ah, det var väl det. Fast just det, det är ju inte alla som har en blogg som läses av en lama, så kika in här på min mosters lamas blogg, jag har inte träffat laman personligen men det verkar ju vara en rätt skön personlighet som bosatt sig i Gnarp.


Bilden kommer härifrån

» Leendet är det kortaste avståndet mellan två människor.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0