Underbara helg.

Den här helgen har varit hur skön som helst och jag har gjort allt jag ville göra förutom en enda sak. Jag har som nyårslöfte att börja läsa böcker eftersom jag tycker väldigt mycket om att göra det men aldrig tar mig tid till det. Men helgen är ju inte slut än så jag kanske ska börja läsa nån rad ikväll.

Annars har jag hunnit med att träna både fredag, lördag och idag vilket känns skönt. Idag provade jag också att göra kålpudding själv för första gången och jag tror den blev rätt lik mammas. Sen har jag bakat, både äppelpaj i fredags och pizzabröd med persilja och dragon idag tillsammans med Andrea. Sen har jag tagit en fika med Denise och tillbringat en fredagkväll i soffan med henne.. Ojoj, jag säger då det.. Fler sådana här helger mellan två kurser borde man ha. Då skulle jag vara en mycket välmående människa. 

Imorgon är det nya tag, nationalekonomi står på schemat och kursen kommer vara på engelska rakt igenom vilket gör att jag upplever vägen fram till en godkänd tenta som aningens brokig. Men det ska nog gå att få till något av det här också, det är jag helt övertygad om. Nu ska jag avsluta denna underbara helg i soffan, nu vet ni ju att jag lever i alla fall.



Andrea har räddat så gott som hela min helg och vi har haft det så mysigt även om den sista biten saknats då Emma varit krasslig hela helgen.

» Det finns tillfällen då förnuft innebär att vara feg.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0