Och hur skönt känns det?

Marknadsföringskursen är avslutad och jag har därmed avslutat företagsekonomi A. Hur skönt känns det? Sååååååååååååååå skönt! Minst. Extra bra känns det att få lägga det bakom sig med tanke på att jag inte alls tyckte det var roligt. Nu kan jag släppa det där och hela hösten, och gå vidare i den här kursen som jag hittills tycker är intressant. Hoppas det fortsätter så med, då tror jag våren kommer bli riktigt bra.

Har varit och gymmat i eftermiddag, körde solokvist idag. Det känns riktigt bra, pigg i kroppen och musklerna börjar svara på slitet som varit hittills med att orka lite tyngre vikter och fler repetitioner. Frid och fröjd med andra ord, så skönt så skönt. Nu tror jag bestämt att jag ska slå mig ner i soffan och kika på halv åtta hos mig, sen får jag se om det blir nåt mer pluggande idag eller om jag stannar under en filt framför teven. Dock tror jag inte man behöver vara sierska för att förstå vilken av framtidsbilderna som kommer arta sig.


Jag känner mig extra glaaaad idag!

» Det är tecken på medelmåttighet att bara berömma med måtta.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0