Obehagligt.

Har klivit upp för att hinna plugga en del idag, nu ska jag bara få i mig lite frukost innan dagen drar igång. Men något ytterst konstigt har redan hunnit hända.. När jag kom ut ur sovrummet var det första som slog mig att det var väldigt kallt på golvet, och jag har inte direkt haft något fönster öppet i januari så jag hade inte kunnat glömma något öppet. Jag gick in i vardagsrummet och där hittade jag balkongdörren på glänt.. Vår balkongdörr har inget handtag på utsidan, så den måste ha varit låst från insidan, som vanligt. Jag har inte öppnat dörren på hela veckan, och Jonas öppnade den i måndags. Men dörren kan ju inte ha varit öppen sen i måndags, det skulle jag ju ha märkt..

Som sagt, ytterst knepigt.. Och rätt obehagligt.



Boken jag läser nu.

» Originalitet är för det mesta inget annat än ett ännu inte avslöjat plagiat.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0