Njuter lite.

Sidorna i boken rullar framåt och det är fortfarande intressant. Jag passar på att njuta av min positiva inställning till kursen då hösten blev som den var, och jag hoppas att den ljusare tiden vi går emot nu hjälper till med att hålla ställningarna bland de positiva tankarna.

Nu har jag precis ätit lite lunch, mos och ketchup. Jag pekade lite i fisken också, för sakens skull, men precis som när jag åt det förut i veckan var jag så himla sugen på mos så fisken bara kändes som onödig utfyllnad i magen. Nu ska jag snart ner och hänga tvätten, sen kör jag lite mer plugg. Fram tills dess dricker jag en kopp kaffe och filosoferar lite.


Och bara för sakens skull bjuder jag på en bild med sämst iPhonekvalité bara för att visa upp sängen med vår hemmasnickade sänggavel och de nya tapeterna. En big fail: Det finns ingen före-bild. Men det spelar väl ingen roll egentligen, det är ju såhär det ser ut nu.

» Blygsamheten är en egenskap som kommer ur medvetandet om ens egen makt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0