Massa saker.

Just det, sånt här ska man hinna med också ja..

Dagarna och veckorna rullar på i en fruktansvärd fart. Jag pluggar, tränar och umgås med de bästa och det räcker gott och väl för mig.

Plugget; Just nu läser jag alltså Mikroekonomi på engelska. Än så länge känns det riktigt bra, engelskan stör mig inte och jag tror det till och med kan vara bra för min förståelse. Dessutom tycker jag att det är väldigt intressant, så det är ingen plåga att ta fram böckerna. Tumme upp, tumme upp.

Och träningen; Den rullar på riktigt bra, det är roligt och jag börjar känna igen mig själv på morgnarna igen. Nu lever jag första gången klockan ringer och jag behöver inte snooza i 45 minuter för att förvandlas från död till halvdöd. Jag tror det har med träningen att göra och därför känns det himla skönt.

Och ja, de bästa finns det ju inte så mycket att säga om. De är ju som sagt bäst och i helgen hade vi det så mysigt med trippelparmiddag med tacos här på fredagen för att fira renoveringen, och pulkarace på Frösön på lördagen. Och appropå renoveringen, det glömde jag ju nästan.. Vi har fått det omtapetserat i sovrummet och i hallen, ommålat i köket och nytt golv i hallen och köket.


Upplösningen på trippelparmiddagen. Vi spelade upp till bevis, superkul!
Och varför ska man göra det lätt för sig? Emma och Johan kämpar väl.


Rolig dag i pulkabacken, följt av korvgrillning vid utkiket högst upp på Frösöbacken.


Och såhär fint får man bo när allt ska rymmas i vardagsrummet under renoveringen. Retfullt att ha två sängar framför näsan och ändå få sova i soffan. Men det blev himla fint efteråt, så det var värt det. Bilder på hur det blev kommer när jag orkat knäppa några.


» Idéer kommer inte flygande som fjärilar, de är resultatet av hårt arbete.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0