Lite pyssel.

Och så var ytterligare en dag igång. Vaknade vid nio och nu har jag fått i mig lite frukost. Från att ha varit en rätt oplanerad och tom lördag, som de flesta lördagarna brukar vara, så känns det ändå som att klockan är en liten motståndare även idag. Nu ska jag göra pastasallad, sen ska jag och Andrea gymma vid tolv förhoppningsvis, och sen ska vi ha picknick på relaxen och gotta oss lite åt helgen. Sen ska jag göra sushi till middag tänkte jag, (måste ju passa på när jag är ensam eftersom jag är lite ensam om att gilla det), och det brukar ju vara lite pyssel med det där riskletet. Lite pluggande har jag tänkt hinna med också, men undrar om det som vanligt blir det som blir lidande? Jag bedömer den risken som stor.


Jag har inte byggt en enda snögubbe i år.. Inte bra, inte bra.

» Det bästa sättet att behålla en hemlighet är ibland att hålla hemligt att det är en hemlighet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0