Lite mör.

Hemma efter ytterligare ett pass på gymmet, det fick bli mest kondition idag då musklerna börjar bli lite möra. Så crosstrainern fick mig att svettas på bra, sen kramades jag lite med en pilatesboll på slutet.

Nu ska jag nog sätta mig och bläddra i lite papper inför imorgon, det känns inte som att det är tenta imorgon ens. Det känns som att jag kommer gå dit och konstatera att den här läraren är precis lika hopplös som han varit hittills. Men imorgon är en annan dag. Ja, så är det.


Jag tror bestämt att fredagen ska spenderas i ungefär det där tillståndet.
Inte helt fel va, eller vad säger ni flickor? ;)

» Den som kan något gör det. Den som inte kan något undervisar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0