En dag igen.

Klockan fick ringa rätt tidigt idag, och nu ska jag se till att plugga lite innan föreläsningen mellan tio och tolv. Känner mig pigg i kroppen efter simningen igår, det blev femtio längder så jag hade förväntat mig lite tröttare armar idag. Skönt att vara pigg i alla fall, med tanke på att jag och Andrea ska köra ett hårt gympass idag, utan någon social klubb.

Torsdag alltså.. Det händer nog inte så mycket mer än plugg och träning. Det är alltså en torsdag som påminner rätt mycket om veckans övriga sex dagar. Jo just det, jag ska göra en pizzasallad också, Andrea har beställt det.



Utsikten över Östersund från toppen av Frösöbacken där vi grillade korv i lördags.

» Det man hoppas på är bättre än det man finner.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0