Det var väl det.

Ställde klockan för att komma upp lite tidigare idag, jag ska plugga en del nu och sen har jag tvättid och grejs. Tror jag struntar i gymmet idag, det slukar så ofantligt mycket tid om jag ska dit så jag tror det får bli en springtur istället. Temperaturen är rätt perfekt för det och inte verkar det vara storm ute heller. Igår blåste det så fönsterrutorna buktade inåt mellan varven. Ja, det var väl det. Min spännande söndag väntar, nu ska jag drunkna i boken i en timme eller två. Tack och lov för att jag tycker det mesta som står där är intressant.



» I bifallet finns alltid ett slags oljud. Även i det bifall vi ger oss själva.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Lokekajsa

I love this page.

2011-06-28 @ 10:08:29
URL: http://lokekajsa.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0