Skulle vilja, behöver och ska.

Dagens föreläsning är avklarad och solen skiner lite smått. Jag funderar på hur resten av dagen ska läggas upp då det finns en del skulle behöva, skulle vilja och ska. Jag ska träna och plugga. Jag skulle behöva städa lite och så skulle jag vilja ta en promenad i solen. Undrar just hur jag ska gå ihop det.. Jag ska i alla fall börja med att äta lunch, då kanske jag blir lite klokare.

Andrea pyser ju hem till Katrineholm idag, och jag åker till Gäddede på fredag. Så det blir en hel helg utan flickorna och det känns hååårt. Men vi har ju redan bokat en date på måndagkväll när alla är tillbaka i stan så det ska nog funka ändå.


Kapitlet jag läser nu är riktigt intressant, himla skönt!

» När två personer i ett företag alltid tycker lika är den ena onödig.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Denise

Fint att du tycker det du läser är kul! :)

2011-02-02 @ 20:59:07
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0