Så lite tid.

Så mycket att göra, så lite tid. Det hade varit lugnt om vi inte skulle åka iväg i helgen, men det ska vi ju. Jaja, det ska nog gå ihop till slut, jag ska träna i alla fall. Jag har trots allt lovat mig själv att oavsett hur stressigt allt annat är eller hur mycket andra saker jag har att göra så ska träningen inte bli lidande. Det fungerar bara som kortsiktig lösning att offra träningen och det brukar inte vara värt det.

Så snart kilar jag iväg och tränar ett tag, sen hem och fixa lite för att med gott samvete vara social senare. Det är på Solo vi hänger ikväll, det ska bli himla kul att träffa lite fler människor från klassen för det var ju ett bra tag sen sist nu.

Nej, det här duger inte.. Skynda vidare.


Stugan sommartid, vilket smultronställe.

» Fel är fel, oavsett vem som gör fel eller säger fel.

♥         J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilket vackert ställe:) Är det stugan som du pratat om?

2011-02-03 @ 14:15:58
URL: http://feebex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0