Lite glömsk.

Klev upp imorse för att gå och träna när gymmet öppnade klockan tio, men så kom jag på att jag lovat att vara taxi idag. Jonas pappa kom med flyget till Frösön så i sista stund när jag skulle gå iväg mot gymmet kom jag på att det nog inte var en sån bra idé. Efter att jag hämtat honom kom Andrea och Andreas hit och åt lunch, och nu har jag fått träningen överstökad. Det var segt idag men jag är grymt nöjd med sammanställningen av den här veckans träning.

Nu väntar en dusch och lite plugg, sen ska jag se till att det blir någon middag idag med. Andrea och Andreas kikar förbi för att bli mätta i magen de med, man får ju göra vad man kan för att underlätta. Inte lätt att laga mat när allt är nedpackat i lådor inte. Då rycker mattanten Jennifer in utan att blinka.


Bild från tentafesten förra helgen.

» Det är bättre att diskutera en sak utan att fatta beslut, än att fatta beslut utan diskussion.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0