Keep it up.

Klockan har inte slagit nio och jag är riktigt nöjd med min morgon. Klockan ringde 06.00 och 06.02 var jag uppe och hoppade, (det fick fungera som ett straff för att jag snoozade bort morgonen igår). Jag drog på mig träningskläder, tröck i mig en banan, knölade på mig ryggsäcken och traskade iväg mot gymmet vid 06.20. Nu har jag precis kommit hem och det har blivit hög tid för att göra lite frukost. Med tanke på att plugget inte var det effektivaste igår känns det så skönt att veta att hela eftermiddagen kan ägnas åt det, samtidigt som jag lätt kommer hinna med en promenad i det soliga, om än lite blåsiga, vädret.


» Den mängd beröm man tål står i omvänd proportion till den mängd man förtjänar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0