Iiiih!

Snabb update i mitt busy life innan andra viktigheter får uppta min tid. Tentan i fredags kändes bra så nu känns det fantastiskt skönt att ha lagt en till kurs bakom sig. Idag var det introduktion i nästa nationalekonomimoment vilket är makroekonomi. Med tanke på att vi fortsätter med samma lärare känns det luuugnt, man har ju liksom fattat upplägget nu, = plugga gamla tentor.

Och sen till dagens mest spännande händelse, jag har ju varit och provjobbat! IIH! Superkul! Ska dit imorgon ett par timmar igen, och sen får jag hoppas på att jag skött mig så jag får glada besked inför våren och sommaren. I lunchrummet lyckades jag även träffa en människa som är barnbarn till en farbror som bott mitt emot min systers farmor i tusen år, i världens minstaste by. Minst tiotusen gånger mindre än Ramsjö, om det går?
Hur som helst, lyckas med det ni! ;)

Nu matlagning, sen plugg, sen träääning. Det blir nog halv åtta hos mig på play idag.


Fortsätter med den här pärlan även i denna kurs, härligt härligt.

» Erfarenheten lär oss att människor aldrig lär något av sina erfarenheter.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja och han är min farmors bror så jag å den "människan" är t.o.m släkt!!! :)

2011-02-21 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0