En gång till.

Jag tog mig upp vid sex även denna morgon, så vid tjugo över struttade jag iväg mot gymmet. Tränade med Andrea idag, mycket enklare och mycket roligare att ta sig iväg och träna när man inte är ensam. Nu väntas frukost innan jag tuppar av, sen ska jag försöka få till lite plugg. Vädret är helt underbart, solen värmde gott i rumpan när jag gick hem från gymmet, så det ska bli härligt att gå lite nere på stan med tjejerna sen.

Dagens intresseklubben antecknar; Jag har precis skivat lite potatis över jorden på min blomma som i evigheters evighet har haft blomflugor som inte vill ge upp. Tydligen var det nåt gammalt knep som kunde hjälpa sa mamma, så nu vet ni ju det om ni nån gång råkar ut för samma problem. Återstår att se om det fungerar.


» Det gäller att alltid ha höga förhoppningar. Annars blir man inte besviken.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Denise

Du får upplysa dina bloggläsare sen då, om det där med potatisen fungerar, så man vet om man ska lägga det på minnet eller inte :)

2011-02-09 @ 15:27:46
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0