Bland det värsta jag vet.

Bland det värsta jag vet är att shoppa, i alla fall när man verkligen m å s t e hitta något. Jag förstår inte vad som är tjusningen med det där, det är bara sjukt jobbigt att yra runt och prova och prova igen och byta storlek och blabla.. Dessutom fattar jag inte hur de som gör kläderna tänker, man kan välja på typ svart eller hudfärg. Lite mer fantasi kan man väl åtminstone erbjudas.. Nu när det blev riktigt oframgångsrikt idag tänker jag tröstplugga, till och med det är ju roligare när man förstår vad man gör.. Sen ska jag städa och så får jag ta nya tag i de satans affärerna imorgon. Blä!



Tur att jag har tappra vänner i alla fall, Andrea och Emma har fått stå ut med en hel massa suckar idag men sett lika glada ut för det. Puss på er för det!


»  Man får vara tacksam för att det är som det är – hur skull det annars vara?

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0