Poff har det sagt.

Säg mig var dagens dag tog vägen, poff har det bara sagt. Sov i och för sig avskräckande länge, fick nästan en chock då klockan var 10:40 när vi tog oss för att kolla på den.. Mamma var ungefär lika förskräckt, hon hade inte vaknat förrän 9.15, förmodligen rekord för hennes del.

Vi har varit till Gäddende och handlat lite, idel spöregn och som det verkar har väderrapporterna dragit in löftet om sol imorgon och bytt ut det mot ännu mer regn. Åhja, jag sörjer inte, får jag umgås med folk jag tycker om och äta lite mer godis och annat gott är det inte så synd om mig ändå. Dessutom verkar det regna i stort sett överallt, och då behöver man ju inte misströsta alls.

Om typ tio minuter är det bastu hos Uffe och Lena, och här sitter jag i mjukisbyxor och sportbehå.. Kanske dags att göra nåt lite mer av kvällen än vad jag gjort av dagen?!

Det får regna hur mycket det vill,
för det är hur mysigt som helst ändå.



» Vädret är inget att oroa sig över. Det dyker upp, varenda dag.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Elina

här har det åska idag och spöregnat..

2010-05-14 @ 17:59:13
Postat av: Anonym

Utsikt fanns det ju!

2010-05-19 @ 18:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0