I mån av tid.

Tjing, i mån av tid har jag inte riktigt råd att blogga om något intressant idag heller. Flirtade in mig hos syster så hon förhörde mig en sväng på marknadsföringen ikväll, och hon ställer upp även imorgon fast hon slutar sent. Ibland gynnar det sig nog att diska åt henne ändå..

Har även förberett mig inför svenskaframförandet imorgon, det är inte riktigt som jag vill och jag får inte helt ihop det med betygskriterierna, men jag satsar på det som det är ändå. Ska öva ett par gånger till så får det vara bra sen.

Affärsjuridiksprovet hade gått kanon, mvg så det stod härliga till. Skönt som tusan, fungerar som perfekt energipåfyllning såhär på spurten. Rättskunskapsprovet idag kändes också helt okej, får se resultatet på måndag.
Projektrapporten är också inlämnad och underskriven, den lättnaden är så enorm så den är obeskrivlig. Aldrig trodde jag att ett skolarbete skulle få mig att gå på knäna så mycket. Men nu är den klar, jag har inte läst igenom den sen den blev färdig och det kommer jag inte göra på väldigt väldigt länge heller.

Nej, plugga marknadsföring och svenska står på schemat för resten av kvällen. Lägg märke till att jag inte misströstar, jag ser bara slutet närma sig, 32 dagar kvar!

At the moment är jag förmodligen världens sämsta vän.
Jag är ständigt upptagen och prioriterar förmodligen helt fel.
Men även fast jag har dåligt med tid så älskar jag dig!
Äjwååh' & Maiwååh' fåräver änd äver ♥


» Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för det är då jag behöver det bäst.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Elina Äjwååh'

Jag Älskar dig nu och alltid även fast du inte har så mycket tid nu. Men plugga bör man annars dör man. Så jag har överseende med att du inte har tid! Aj lööv joo Maiwååh'. Possposs <3

2010-05-10 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0