Vadå arbetslös.

Dagarna går trögt när man är sjuk så man inte riktigt kan fördriva dem med någonting, ändå är det en vecka sedan jag tog studenten imorgon.. Den Einstein som kommer på ett klokt svar på var tiden tar vägen ska få en maskros av mig!

Funderar på vad det här med arbetslös är, själv har jag ett heltidsjobb med att hitta boende i Östersund. Lova att ni har mig i åtanke om ni hör den som sa det till någon som hörde att han skulle..... och därför vill hyra ut sin lägenhet.

Kanske man skulle ta itu med lite mer garderobsrensning igen, det blev som inget av med det igår. Egentligen skulle jag helst dra en filt över mig i soffan framför en film i famnen på Jonas, men man får väl inte alltid som man vill antar jag.





» En klok man skapar fler tillfällen än han finner.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0