Vad är det för konst?!

J A A A A A A A A A A A A A A  A !   !   !

Vad är det för konst när man har en farbror Stig som spelat i Svänzons med ä och z?! Om några dagar kommer hyreskontraktet i postlådan, och då har jag en lägenhet i Östersund! En tvåa på 65 kvm, med balkong! Fast man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken, men hej hej hej hej hej hej hej hej!

Åh, så så såååååååå skönt! Inget mer grubbel över detta annars gigantiska problem.

Och så får jag ju flytta ihop med mitt hjärta med! ♥


» En muntlig överenskommelse är inte värd papperet den är skriven på.

♥        J e n n i f e r.



Kommentarer
Postat av: a walk to remember

haha, hoppas du förstår vem det är!

fast det var inte de jag skulle skriva utan stoooooooort grattis (jag vet redan att du kommer få den förstår du ;)) och så hoppas jag på ett besök och en kopp kaffe :D

2010-06-29 @ 00:20:00
Postat av: Jennifer

Nog allt var det en klurig en, men efter att hjärnan snurrat på högvarv ett tag tror jag min gissning ligger ganska rätt ;)



Besök och kaffe låter utomordentligt bra! :D

2010-06-29 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0