Under all kritik.

Bloggandet ligger under all kritik, men det gör folktandvården också! Jag skulle dit imorse istället för 24 juni då vi är ute och fjällvandrar, så kvart i åtta tryckte de in en tid för mig. Jag är fortfarande sjuk och vaknar om nätterna av en massa hosta och sånt, så det sista jag egentligen behövde var att ställa klockan för att vara där kvart i åtta, men vad gör man liksom. Det är bara det att när jag kom dit hade de haft ett strömavbrott, som tydligen var gigantiskt då det drabbat både Ljusdal, Järvsö och Hennan. Men i och med det fick de i alla fall inte igång datorerna igen, och utan datorer har man tydligen inga händer på folktandvården heller. Det var bara att vända hem igen det, efter en massa massa massa väntan, medelmåttigt glad. Men jag fick i alla fall en gratis tandborste... TACK!

Jaja, nog om det.. Lägenheten blev vi i alla fall klara med snabbt som ögat, både mamma och jag var lika förvånade när allt blev färdigstädat på måndagkväll, så vi till och med hann lämna tillbaka nycklarna. Febrig och hängig som jag var trodde jag inte att jag skulle palla, men en kaffekopp på golvet emellan varven hjälpte upp orken tillräckligt.

Ja, det var det.. Idag har jag börjat röja bland en massa gamla skolsaker med förhoppningen att hitta nåt jag kan kasta, som vanligt utan framgång. Inte vet jag hur vi får lösa det, men jag tänker inte kasta nåt. Hur nostalgiskt är det inte att hitta "AV: Jennifer -99" Nej, jag slänger det inte. Inte, inte, inte! Men det behöver ändå röjas och sorteras lite, man kan ju har mer ordning och mindre ordning på sakerna om man säger så. Just nu är det definitivt ingen ordning, hatar all röra som alltid kommer i och med att man ska skaffa ordning.

Lite kuriosa kan jag också bjuda på, jag har varit utan smak i fem dagar och det börjar bli fruktansvärt tråkigt. Ibland kommer den tilbaka och jag tror alltid att den kommer för att stanna, men tji får jag varje gång. Hoppas det ger sig snart, jag är alldeles för bortskämd med att vara frisk för att orka tjaffsa runt och vara sjuk såhär länge.

Och även om bloggandet ligger under all kritik, så måste jag själv få påpeka att bilduppladdningen på facebook istället förtjänar all ros det kan få! Det gäller att prioritera, kan man ju kanske skylla på..

Studentbalen 2o1o.

» Kvinnans intuition är baserad på att mannen är så lätt att genomskåda.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0