Som man förtjänar.

Jag drar väl den gamla ramsan som de flesta brukar köra, idag mår man som man förtjänar. Tur att jag förtjänar att må kanon, går man hem vid halv ett och nästan till och med är nykter, då förtjänar man att må bra. Vet inte riktigt vad som hände, men av någon anledning tog min sprite slut fast jag själv inte drack av den, och sött sliskigt svartvinbärsvin dricker jag inte outspätt. Sen gick det bara utför, och till slut behövdes inte ens förnuftet tas till fånga för att jag skulle vilja gå hem. Men det var trevligt i alla fall, och det är ju bra. Tråkigt att det är så några kameror i farten bara, själv kände jag mig som en paparazzi som inte gjorde annat än tog kort på alla andra.

At the moment sitter jag i Timrå, Jonas ska hit och göra nåt som jag inte får veta. Kan det ha nåt med studentmiddagen på lördag att göra?! Förmodligen. Det är i alla fall mycket hemligheter i luften, tufft för en sån som mig som är nyfiknare än allt.

Ledsen för balbilderna, det kommer tids nog.


» Om du misstror en människa – anställ henne inte. Om du anställer en människa, misstro henne inte.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0