Skapt för att gå på hälarna.

Än så länge njuter jag av mitt tjuvstartade sommarlov, även om jag har lite svårt för att slappna av sådär på en gång. Man är så van en massa måsten och krav, så det är inte så konstigt att kroppen inte på en gång bara totalt kan slappna av. Dessutom är det lite saker kvar innan det riktiga sommarlovet, och även om det inte är plugg tycker jag en veckas festande känns fullt nog så jobbigt.. Dessutom gruvar jag mig nåt enormt för balen på lördag, ser ni någon snubbla är det förmodligen jag. Jag är skapt för att gå på hälarna, inte på klackar..

Frukosten är precis avklarad, och innan den blev det en härlig morgonpromenad i skogen. Med den här starten är jag helt klart redo för en dag av hårt slappande. Fast så mycket ska jag inte slappa ändå. Nu åker jag ner till stugan och målar lite, och klockan två ska jag sätta av med löparskorna mot byn för att möta upp mamma när hon slutat jobba. Sen när vi kommer hem igen får vi se vad som händer, kanske lite mer målning eller en till promenad kanske?! Det visar sig nog i alla fall.

Nog för att det inte är någon sommarvärme..
Men det är inte -30°C heller..



» Egoism är ensamhet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0