Såhär är det.

Såhär är det, att när solen steker hela dagen blir det dåligt med tid framför datorn. Det gäller ju att prioritera om man säger så. Emmsen har varit här och vi har solat, badat, hoppat studsmatta, spelat kubb och badminton hela dagen i solgasset. Efter en sommarmiddag med matjesill och gräddfil med gräslök blev det en fisketur, så nu ska vi steka lite färsk småabborre och småöring för att lägga på mackan till kvällsfikat. Det är inte så synd om mig alltså, om man säger så..

Förutom att jag saknar hjärtat då, som tydligen har somnat ifrån kvällssamtalet. Jag älskar dig!

Ledsen för tråkiga inlägg utan bilder, men jag sitter vid pappsens dator då den är igång istället för att starta upp min egen där internet ändå inte vill starta. Det duger ju som en liten bortförklaring i alla fall.

» Det säkraste sättet att säga emot sin fru är att göra det i tystnad.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0