Runt runt.

Studentveckan har varit galen, och helgen likaså. Allt har gått runt runt och nu är jag galet sjuk. Lägenheten är tom och nu ska vi till Ljusdal och städa ur den, vilket vi förmodligen ska fortsätta med även imorgon. Jag hoppas jag överlever, för snacka om att studentveckan totalt tagit knäcken på mig.

Då jag har tid och ork ska ni få studentveckan som en berättelse, och även bilder därifrån då alla bilder från alla dagar numer finns på min dator. Men som sagt finns det en del missions kvar att göra innan jag har tid, och energin behövs till det då kroppen inte vill annat än sova.

» Hopp, planer och illusioner är livets föryngringselement.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0