Pontiac GTO

Ojoj sicken snygging pappsen ska skjutsa oss i till balen imorgon. Mamma ska tydligen också åka med, vems bal var det nu igen sa vi?! Mest fundersam på vem som ska sköta fotograferingen, men jag menar, bal går man ju på varannan helg och åker finbil likaså, så det där med bilder är ju inte så viktigt.. Nej nu ska vi inte vara sånna, men jag tycker jag har en liiiten liten poäng ändå.

Klänningen har jag provat för sista gången, för att se hur det blev då mamma pressade sömmarna och så. Jag har fortfarande inte växt ur den, så händer det inte något över natten ska den nog duga imorgon med.

Nej, det här har jag inte tid med. Hjärtat kommer snart hem och innan dess ska jag ha duschat och helst också röjt undan på rummet då någon förmodligen ska sova där på lördag efter studentmiddagen nästa vecka. Då man ska vara borta hela veckan innan middagen måste man ju planera en bit i förväg. Inte går det att se bara dit näsan räcker här inte..

Galet vad jag längtar efter frisyren och lockarna imorgon, men det är väl ungefär det jag längtar efter med.



» Det bästa sättet att hålla sitt ord är att inte ge det.

♥        J e n n i f e r .




Kommentarer
Postat av: Elina

Tina kan väl ta korten :D

2010-06-04 @ 22:07:41
Postat av: Jennifer

Ja, det var tänkt att hon skulle ha en kamera och sen en till. Eftersom det är så mycket folk kan det vara bra med flera. Men det är inte så mycket att göra, kommer bli skitsnyggt när mamma mitt upp i allt ska kliva ur bilen för att vi ska ta oss ur. Men det är inte så mycket man kan göra.

2010-06-04 @ 22:20:12
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0