Inte illa pinkat.

Strålande sol även idag, men jag och mamma offrade några timmar för lite uppdrag i Ljusdal. Nu har jag lämnat guld och tagit mått för en hälsingering, äntligen säger jag bara, de är så fina.. Sen var jag till Johanna och kikade på håret och hur hon tänkt med baluppsättningen, det kommer bli hur fint som helst. Sen handlade vi lite förnödenheter till studentmiddagen, som fläskytterfilé, lufttorkad skinka och tapenade. Vi köpte även lite mer färg av den mörkaste grå, specialbrutna nyansen för att kunna måla färdigt med den i stugan. Ja, det var väl ungefär det vi hann med, och enligt mig är inte det illa pinkat.

Med tanke på min otacksamma bonnbränna från igår fick jag pyssla med lite solkrämer och tanning oil idag för att sedan slänga mig ut i gasset. Hög solskyddsfaktor där jag fick färg igår och olja på de lite mindre färgade ställena. Sen blev det blomvattning och x antal timmar på huvudet i jordgubbslandet. Tänk om det kunde växa jordgubbar i ett jordgubbsland, istället för maskrosor, smörblommor, brännässlor och kvickrot.

Har även hunnit med en liten springtur, känner äntligen att tiden finns för att komma igång igen. Imorgon tror jag nästan det får bli en cykeltur, om det inte blåser för mycket vill säga. Kan man inte cykla när det blåser? Jodå, det är bara det att det blir så fruktansvärt jobbigt hur man än vänder och vrider på rundorna som finns, då man i regel får total motvind längs med sjön hur man än cyklar. Så nu vet ni det, typ.

Nej, nu kommer mammsen hem snart och jag har lovat att göra i ordning fika så vi kan åka ner till sjön och fika lite när hon kommer hem. Det enda som saknas är mitt hjärta, han hade gärna fått vara här för mig. ♥

Jag saknar dig!



» Även tystnaden talar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde inte låta bli att gå in och läsa!

Skulle gärna ha velat varit hemma o steeeeekt i solen med dig, men man måste jobba för att kunna överleva.



PussPuss <3

2010-06-01 @ 21:31:40
Postat av: Sandra

Nej, det var verkligen inte "illa pinkat"! ;0)



När är balen?



2010-06-01 @ 22:02:34
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0