Hårt liv man lever.

Det är ett hårt liv vi studenter lever, och att så många klarar studentveckans bravader levande över målsnöret på självaste studenten är för mig rätt fantastiskt. Men om man är lika förnuftig som Pussan och åker hem klockan tolv så går det ju bra, tack för att du inspirerar mig till att vara så klok Lina! ;)

Ikväll är det förfest med klassen, typ de flesta i alla fall, och sen bär det av mot Stadt för beachparty. It's gonna be awesome, om man orkar med det här att göra sig i ordning någon gång. Jonas ska hjälpa mig med håret (?!) så snälla, säg att det ser bra ut ikväll. (y)

Ja, en update så pass att ni ser att jag lever. Jag jobbar på balbilderna, men som student är man en busy woman.

Klassisarna, på grillfest hos Jens. Grym grym grym kväll! :)



» Hövlighet: Den mest acceptabla formen för hyckleri.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0