Förebygg bihåleinflammation.

Min lördag har hittills erbjudit melodikrysset och en liten promenad med hundarna. Självklart också en massa bröllopssnack då det är totalt omöjligt att undvika. Hur många gånger kan man ha hört Ockelbo idag?! Typ fyrahundratjugotre.

Nu blir det en tripp till affären, och efter det ska jag ta itu med min garderob. Jag har vräkt ut allt därinifrån ut på golvet i rummet, och det ser ut som en mindre version av Tjernobyl. Jag fattar inte hur jag inte kan ha några kläder när de fyller ut hela mitt rum. Och jag förstår inte heller hur det har och ska kunna få plats inne i garderoben. Men så blir det väl när man flyttar från en lägenhet och hem igen.

Mitt virus eller vad det nu är har totalt bestämt sig för att min smak och lukt inte ska komma tillbaka. Snacka om att världen är tråkig utan någon smakeffekt i munnen! Jag hoppas verkligen att det ger sig snart, en vecka utan smak räcker..

Förebygg bihåleinflammation om du känner att det börjar tätna igen i gångarna ; Koka upp en ganska stor kastrull med vatten och häll sedan i mycket timjan. Ta sedan ett ångbad med en handduk över huvudet, och sitt så länge som möjligt.

» Grunden till att män föredrar skönhet framför begåvning är att de är bättre på att använda ögonen än hjärnan.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0