Dunder och brak.

När man ser blixtarna fast man har ögonen stängda och rullgardinen nere, då åskar det ganska bra. Imorse vaknade jag av att ett världskrig dånade utanför fönstret, och dundret kom så gott som innan blixtarna syntes. Jag trodde det skulle rensa ur luften ordentligt, men det är näst intill kvavt ändå. Det enda som hände var att blixten slog ner någonstans och snodde strömmen av oss. Men det gick bra att koka frukostäggen på vår gasolbrännare med, här sitter det inte fast inte.

Glömde jag att säga att jag fortfarande är sjukt lycklig över att ha hittat en lägenhet i Östersund?!



» Om man nu får välja mellan ett förnuftsäktenskap och ett kärleksäktenskap – så tycker jag att man ska välja ett förnuftigt kärleksäktenskap!

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: jonas

Tur att han har fått en gasolbrännare då och att det fanns en tub hemma!

2010-06-30 @ 19:17:34
Postat av: Jennifer

Ja, det var ju tur, annars hade det fått bli råa ägg. ;) <3

2010-06-30 @ 23:16:22
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0