Annorlunda midsommar.

Vissa gör vad ingen annan gör, så ni som suttit i solskenet på altanen, druckit skumpa och ätit jordgubbar under årets midsommar kan kyssa er där bak! Jag, Jonas, Anneli, Stefan, mamma och pappa har nämligen varit iväg på en kortare fjälltur. Jag tycker det är kul med nya uppslag till gamla utslitna traditioner som kräver nytänkande, och det här blev verkligen en minnesvärd midsommar!

Svinto, min prins som jag fått vara leasingmamma åt hela helgen!
Han var en rackare på att klä midsommarstången han.

 

Påväg uppåt mot vyerna, alla kan inte kasta snöboll på midsommarafton.
(Skulle tro att det lider brist på folk som skulle uppskatta det med.)

 


Hunnie bar som en tjur och klampade på som en älg,
tack vare honom kunde vi dricka både öl och cider i denna underbara miljö!

Sol, skumpa och jordgubbar, vem behöver det?!
Inte vi i alla fall, vi firade med det här!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad fint du skriver gumman !

Så tungt bar jag inte (a)



Älskar dig <3

2010-06-27 @ 00:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0