Trotsar värmen.

Ojoj, trots den tryckande värmen har jag fått till en del grejer idag tack vare att det regnat till och från, om det är schteeekarväder ute kan jag bara inte gå inne och söla på. Men idag har det alltså varit mulet, vilket resulterade i en del fix och don. Jag har handtvättat tre klänningar som jag inte ville tvätta i maskinen utifall den skulle få för sig nåt olämpligt som att göra färgförändringar på egen hand, eller kanske sy in kläderna. Måste jag nämna att en klänning var den rosa från Gina Tricot?! Haha, den kostade typ etthundrafemtio spänn och jag behandlar den som ett stycke guld. MEN, jag tror inte de har kvar den i butiken och jag vill inte att det ska hända nåt tok med sommarens skönaste stycke tyg!

Sen har jag tvättat tre vanliga maskiner med, och städat hela rummet från topp till tå. Jag har typ städat på damma-listerna-nivån. Tänkte att nu när jag har en så fin och städad garderob kanske skrivbordet och sådär skulle få sig en liten genomgång med. Det behövdes också kan jag säga, det blev nästan lite tomt i vissa lådor nu. Alla dammråttorna fick också ben och sprang iväg, så nu slipper jag dela rum med dem också.

Den här klänningen är alltså sommarens det.



» När en kvinna provar kläder i sin garderob och de är för små antar hon att hon har gått upp. När en man hittar kläder som inte passar så antar han att de har krympt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0