Senaste updaten.

Semestra är man ju bra på så att säga, i alla fall med tanke på att datorn får noll och ingen tid alls av de soliga dagarna. Idag hade jag och mamma vägkyrkan halva dagen, hon börjar jobba igen inatt så hela dagen tog vi inte på oss.

Senaste updaten; Jag har tackat ja till ekonomprogrammet i Östersund och igår var vi och kollade på lägenheten. Det är en tvåa på 65 kvm och den var jättefin. Lite småjoks jag hoppas hyresvärden fixar tills vi ska flytta in, men ganska bra planlöst och så. Och som jag nämde förut, BALKONG! Till och med en stor balkong, som jag kommer kunna ha blommor och sånt på till sommaren. Och förmodligen till och med fyra stolar, istället för ett litet bord med bara två stolar som jag hade ställt in mig på. Det fanns en öppen spis med, mysfaktor x1000 kan man ju säga.

Ja, annars ägnar jag mest dagarna åt att sola, äta glass och ta en och annan springtur. Sysselsätter mig med lite seriösare saker ibland, men helst så sällan som möjligt.

Min stad, från och med jättesnart!


» Den som berömmer sig själv, berömmer ingen annan.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: tina

var har du fått lägenhet? torvalla, frösön eller vadå?

2010-07-19 @ 15:40:37
Postat av: Jennifer

Inne i stan, alldeles vid campus typ.

2010-07-19 @ 17:48:00
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Härligt :) Kul med Östersund, verkar vara en trevlig stad....lagom stor å massor av studenter ;)

Det kommer gå kanon bra ska du se :)

2010-07-19 @ 17:57:20
Postat av: Jennifer

Ja, jag känner att det kan vara en lämplig stad för en liten lantlolla som mig. Att det är blåsigt får man väl ta antar jag. Men lägenheten var kanonbra, och ett perfekt läge, så jag hoppas att det kommer gå bra! :)

2010-07-19 @ 18:24:42
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0