Mitt Sweetheart.

Befinner mig hos moster i Gnarp och har precis kommit hem från en lång promenad med världens goaste, och möjligen största, jyckar. Laura och jag är verkligen bundisar vi, och om jag tror rätt kommer hon krypa upp i sängen till mig imorgon bitti. Och det ska ni veta, det är ingen liten apparat då hunden väger runt sjuttio kilo.

Jag har även kunnat konstatera att det säkert skulle funka superduper med motorväg om man faktiskt kunde köra i hundra istället för fyrtio. Och det som är ännu värre än köer och sånt, är de där satans stresspellarna som verkligen tror att de kan köra om och förbi en kö på x antal kilometer.. Så när de upptäcker att det dubbelfiliga tog slut så märker de, "oj, hoppsan, jag måste visst knöka mig in mellan de här bilarna där det finns nollochingen plats alls för nu blev vägen smal." Har man bråttom får man åka innan fyrakön, faktiskt!




Jag saknar mitt Sweetheart ♥


» En idé har inte något ansvar för de människor som tror på den.

♥        J e n n i f e r.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0