Gråtrist.

Åh, det regnar idag och det är så skönt. Jag vill inte alls klaga på solen, men när det varit så fint väder så länge är det skönt med en regnig och gråtrist dag då man kan vara inne med helt gott samvete. Det skulle gärna kunna få vara lite svalare med, men med tanke på hur varmt det varit ett bra tag nu får man väl kalla dagens tjugo grader för svalt.

Eftersom vi har en hel del namnsdagar i familjen under den här veckan, jag, mamma och tina på margareta, emma och tina på kristina och emma på emma då såklart, så blir det nachosmiddag ikväll när pappa kommer hem. Efterrätten blir en klassisk, men ack så god, jordgubbstårta med jordgubbar från landet. Jag begriper inte, men vi måste ha historiens bästa jordgubssort för jag har inte hittat godare jordgubbar än våra någonstans.

Och även då man ofta säger gråtrist,
så gör sig grått ganske bra ibland, inte sant?
(Okej, helst inte på kläder, då är det väldigt mycket ibland ;)


» Avund fräter där han bor.

♥        J e n n i f e r .

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0