Gå ihop.

Flåsar i värmen och funderar på hur livet ska gå ihop framöver, särskilt i slutet på augusti och förmodligen hela september. Det är så mycket information att ta in från universitetet, saker som kommer vara så självklara vid jul. Nu blir jag bara yr när jag försöker sätta mig in i det, när ska jag till exempel beställa kurslitteraturen?! Och hur vet jag om just den boken kanske till och med finns att låna?!

Mitt i all den röra som kommer pågå under den där tiden ska jag även hinna med att flytta, och med tanke på att det ska ske efter skolstart kommer jag alltså ha allt att göra samtidigt. Spännande är vad det kommer att bli, minst sagt.

Jag har i alla fall plockat, rensat och frusit lite rabarber, det förstår jag mig på i alla fall. Tänkte börja bunkra upp för Sveriges mörka och kalla månader då en rabarberkräm med lite kanel aldrig sitter fel.

Nej, lika bra att ge sig in i det yriga igen, så kanske nåt litet ljus kan gå upp för mig så småning om. Man kan ju hoppas på det i alla fall.

Om jag förstått någonting rätt, är det här förmodligen en av
de första böckerna jag kommer behöva under min universitetstid.
Men det var just det, om jag förstått rätt..


» Råd är sällan välkomna, och de som bäst behöver dem tycker alltid sämst om dem.

♥       J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

Innan du beställer alla böcker kan vi kolla vilka jag har kvar o vad som behövs=)

2010-07-21 @ 18:48:24
Postat av: Jennifer

Ja, det vore ju kanon om du har några som ligger och samlar damm :)

2010-07-21 @ 20:43:35
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0