Flera sådana dagar, tack.

Gårdagen kan jag helt klart vänja mig vid. Var alltså hundvakt åt världens bästa gosegrisar igår då herrskapet var i Furuvik och svettades. Själv gjorde jag följande ;

Myste med voffsingarna såklart.

Schteeekte och badade. Älska poolen!

Åt räksallad med tzatsiki, mömms!

Solade lite mer, eller ja, försökte..
Izor ville nämligen ligga på samma handduk som mig.

Åt en heeel kartong jordgubbar som gömde sig i kylskåpet halva dagen!

Jag släpade med Izor och den utslagna Laura på en promenad för att sedan ta ner dem till ån så de fick svalka sig. Snacka om att Laura njöööt av att få bada, vilket hon kunde göra när jag till slut lät henne visa vägen dit man kunde gå och bada.

Som sagt, sådana sommardagar kan man knappats få för mycket av, och inte favorithundarna heller.

 

» Det finns ingen väg till fred – fred är vägen.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0