Färdigpackad.

Färdigpackad, pust pust pust.. Ni vet det där när det kan vara bra att ha, och den och dem och så den. Kanske den.. Oj vad mycket det blev, fast bara deeen.. Väskan är knökfull och ligger i bilen, lagom samtidigt som jag kom på att jag ska ha necessären som ligger där i. Jaja, man kan ju inte tänka på allt. Jag och Jonas ska på semester med moster Marie, Olle och Simone. Det är min studentpresent, och imorgon är det Orsa björnpark som gäller. Sen blir det lite leksand sommarland, lite kolmården, lite segling i Stockholms skärgård och sådär. Jag ser framemot en kanonvecka! :)

Det ringde en tjej från ekonomprogrammet idag i alla fall, och undrade om jag hade några funderingar och frågor. Jag tycker det är himla bra ordnat, även om en liten nervös klump i magen gör sig påmind när det ändå blir så verkligt då någon därifrån faktiskt ringer. Skönt att veta vem man kan höra av sig till i alla fall, om det skulle dyka upp funderingar.

Dags att gå och gräva fram det jag behöver ur resväskan igen kanske, den som är så knökad..

Det blir lite kasst med bloggande en vecka framöver, då det är en riktig
semestermarathon som ska genomföras.
Men den som väntar på något gott... ;)


» Man har nästan alltid tråkigt tillsammans med dem man inte kan roa.

♥        J e n n i f er .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh låter som det kan bli en riktig höjdarsemestervecka!!

Ta hand om dig/er och ha så kuuuul!!



Kram

2010-07-22 @ 21:39:09
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0