Årets fotbollscup.

Och dagar som idag, ja det skulle jag också kunna vänja mig vid. Årets cabarécup har avverkats, tämligen värdelös enligt mig då det inte blev något på kvällen. Men, dagen bjöd i alla fall på mycket härliga människor, man behöver liksom den där årliga uppdateringen av vad folk sysslar med och sådär. Att solen grillade hela fotbollsplanen gjorde ju heller ingenting, inte mig i alla fall som var åskådare. Hade jag spelat fotboll hade jag förmodligen bara dött tidigare än nornalt.

Dagens fynd ; (Ska försöka mig på nåt i stil med "dagens outfit" eller hur det nu är alla modebloggare och allt vad det heter sysslar med..)

Min absoluta älsklingsklänning just nu, från Gina Tricot.
Älska färgen, (säger hon som bojkottar allt som heter svart, vitt, brunt och grått i elva av tio fall)

Och fyndet, ja det är skorna. De har stått i min garderob i säkert tre år, och jag har alltid vetat att de är jättemjuka och sköna. Men jag har aldrig kunnat använda dem bara för att de är så varma och täta när det är så mycket skinn över foten. Så tog jag fram dem idag, och vips, inte ett slavsår, inte alls varma, ingenting! Helt klart skorna jag kommer nöta sönder i sommar!

 

» Avund är invändig smuts som absolut måste ut.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0