Tvätt.

Det är ju en trevlig syssla sådär på nyårsdagen, det finns ju inget som är roligare att pyssla med lixom. (!!)
Har varit på födelsedagsmiddag hos Elsa idag, 92 år och pigg som en virvelvind. Jag hoppas att jag blir lika härlig som henne om jag får bli så gammal, vilket antagligen är för mycket att hoppas på.

Ja, som ni förstår så tog vi oss hem helskinnade från Gnarp i alla fall. Åkte bara förbi en olycka efter E4.an, sen var det typ dött med trafik så det var skönt. Mycket snörök och så, men det får man ta.

Nej, det här går inte, tvätten väntar.

» Jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå.

♥        J e n n i f e r .



Kommentarer
Postat av: evve

Du har så mycket kloka citat! Mycket som jag kan hålla med om som stämmer :)

2010-01-03 @ 00:07:29
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack! Jag har hittat en av mina nya favoritsidor för att hitta citaten, www.aforism.nu :)

2010-01-03 @ 13:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0